elinaelina1

Alla inlägg under november 2011

Av elinaelina1 - 30 november 2011 16:40

Altså veckans moviestar han jag inte göra igår kväll så det kanske blir lite senare.

Ni kanske undrar varför alla saker i menyn är dubbla o det ska jag säga : jag vet faktist inte 

Aa nåt mer då...joo min kompis elinaemma02,ericsson02 och emmsan02 (alla hennes movie gubbar) hon spelar fiol i grupp, och nästa vecka på onsdag så ska dom typ ha jul-mys och läraren säger att jag typ är med i gruppen så jag får komma dit   

Min hatis ***** såg typ ut såhär:  

Hon ville säkert inte att jag skulle komma först men jag ska haha kän på den 


/elinaelina1  

Av elinaelina1 - 29 november 2011 19:27

Hej jag har äntligen fått visning bild och sånt!!

Fick vänta i 2 dar var tvungen att göra piano läxa och annat så det fick vänta 

Jaa jag ska nog äta kvälls fika nu det är som en knut fasst det är med vanilj och saffran mums!

Heeejdå!


/elinaelina1

Kan inte he dit bilden sorry! 

Av elinaelina1 - 28 november 2011 17:26

Hej idag/nu är jag hos min kompis frisan123 (i moviestarplanet)

Jag har varit på slöjd som är sååå kul 

Iallafall så när jag kommer hem så ska pappa (som förmodligen inte är hemma) hjälpa mig att snygga till den här fula saken!

Öhmm...o juste jag ska börja med: veckans moviestar!

Ok en sak måste och jag menar MÅSTE ni veta när jag skriver i rött är det något nytt eller specielt!

Det var nog allt ciao!


/elinaelina1

PS:har fortfarande ingenbild!!

Av elinaelina1 - 27 november 2011 11:10

Jag har precis börjat me bloggen så den är inte så snygg 

Min pappa är ute  och går så jag får vänta en stund tills jag kan få hjäp.

Jag höll nyss på att göra en visnings-bild på photo shop och jag blev galen jag e inte så bra på det 


/elinaelina1

PS Jag har ingen bild att sätta brevid men snart ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej jag är en tjej som älskar att blogga om msp!
Jag bloggar inte varje dag men jag hoppas ni njuter av det jag skriver.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag starta en blogg om GT och fortafrande ha denhär? PS:jag kommer skriva i den här också!
 Ja!
 Vet inte det är ditt val =)
 Nej =(
 SNÄLLA STARTA INTE EN TILL BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards